CRM Časovna boniteta partnerjev

 

TIC CRM (Customer Relationship Management - upravljanje odnosov s strankami) sistem je namenjen vsem tistim uporabnikom, ki potrebujejo sistem za upravljanje s podatki, kontakti in dokumenti svojih strank. Sistem namreč mogoča podjetju centralno in sistematično zbiranje podatkov o strankah.

 

Del TIC CRM sistema je modul CRM Časovna boniteta partnerjev, ki nam prikaže boniteto izbranih poslovnih partnerjev skozi določene časovne periode (leto, kvartal, mesec).

 

Funkcijske tipke:

 

      Nova analiza

      Shrani analizo

      Briši shranjeno analizo

     Prenos analize v Excel

      Pomoč

      Izhod

 

 

Uporaba:

 

1)     Najprej si kreiramo skupino poslovnih partnerjih, ki jih želimo vključiti v analizo.

 

 

Za  kreiranje skupine poslovnih partnerjev lahko uporabimo 2 načina.

 

a)      ročni način : Šifro poslovnega partnerja poiščemo v šifrantu poslovnih partnerjev, ki ga odpremo s klikom na ikono za vnosnim poljem ali tipko F12.

Klik na polje »Dodaj« nam prenese poslovnega partnerja v skupino poslovnih partnerjev.

 

          

 

b)      na podlagi določenih pogojev : V zavihku »Generator« določimo pogoje za izbor poslovnih parterjev

 

 Najprej vpišemo časovno obdobje za katero želimo izpisati podatke o prometu artiklov.

 Izberemo lahko tudi mesec za katerega želimo izpisati podatke o prometu artiklov. Izbrani mesec se avtomatsko prepiše v polja Od in Do.

 

 Po potrebi določimo za kakšen višino prometa brez DDV želimo izpis (lahko tudi samo Od, ali pa samo Do).

 

 Enako velja tudi za RVC (razliko v ceni). Ali vpisana vrednost v spodnja polja pomeni znesek ali procent pa določimo s poljem PVC procentualno.

 

 Pri tem polju imamo možnost izbirati: realno (kar pomeni da so prej vpisane vrednosti zneski) ali Procentualno (kar pomeni da so vrednosti izražene v procentih).

 

 S tem poljem omejimo število zadetkov (npr. prvih 50).

 

 V naslednjem polju izbiramo kateri tip kupcev želimo v izpisu (končni kupec, trgovec, vse).

 

 

 Izpis lahko razvrstimo po izbranem polju (padajoče/naraščajoče).

 

V zavihku »Nastavitve« lahko izberemo kolone, ki jih želimo prikazovati v Excel tabeli:

 

 

 

Na koncu v zavihku »Uporabljeni dokumenti« določimo še določimo, katere prometni dokumenti naj se v analizi upoštevjo. Filtre lahko izbiramo po naslednjih poljih:

 

 

 

 

 

Po izboru vseh želenih pogojev izberemo gumb »Osveži«, s katerim pridobimo spisek partnerjev, ki ustrezajo izbranim pogojem.

 

Na spisku označimo poslovne parterje, izberemo »Prenesi«, ki nam napolni skupino poslovnih partnerjih, ki jih želimo vključiti v analizo.

 

 

 

2) Z ikono  sprožimo analizo (poizvedbo). Če nekaj trenutkov se odpre Excel tabela z rezultati.