INTERESNA PODROČJA

 

 

 

S šifrantom interesnih področij označimo vrsto poslovanja s poslovnim partnerjem ali interes stranke.

 

Primer:

 

Določeno stranko zanimajo pnevmatike. Njen interes zavedemo v interesna področja.  Ta podatek lahko kasneje uporabimo v marketinških akcijah. Ko imamo pnevmatike v akciji lahko vsem partnerjem, ki imajo označeno interesno skupino »pnevmatike« pošljemo marketinško pošto.

 

 

Legenda ikon:

 

  Nov (Vnos nove šifre interesnega področja)

  Urejanje izbranega interesnega področja

  Shrani

  Prekliči (prekliči izbor)

  Briši

  Pomoč

  Izhod (izhod iz programa)

 

 

Prikazani podatki

 

 

 

V polje »Naziv« vpišemo naziv interesnega področja. V polje »Opomba« pa lahko vnesemo poljubno opombo. Ta opombo se bo izpisala na dokumentu, v kolikor bo imela stranka označeno to interesno področje.