1.      XML uvoz:

 

 

Na podlagi XMLa pridobljenega od dobavitelja parsiramo XML dokument. V dokumentu so podatki o posameznem artiklu. Podatke zapišemo v začasno tabelo.

 

Obvezni podatki katere moramo prebrati so:

-          Naziv artikla

-          Dobaviteljeva šifra

-          Nabavna cena brez DDV z popustom (ali Nabavna cena brez DDV in popust)

-          Šifra davčne stopnje

-          Dobavitelj

-          Podatki o zalogi

 

Če artikel že obstaja v TICu mu se samo osvežijo vse cene, popusti in zaloge. Vsi artikli kateri še niso v TICu se vnesejo v eno tabelo in s modulom »Dobaviteljevi artikli« je možno določiti katere artikle bi hoteli vnesti v TIC in katere ne.

 

Modul bo uporabljal skrbnik posameznega dobavitelja in bo odgovoren za vnos artiklov in podatkov v bazo.

 

Imamo možnost označiti posamezni artikel kot »Nezanimiv« kaj pomeni da se takšen artikel v naslednjem uvozu XMLa ne bo označil z rdečo barvo (rdeča barva pomeni da artikla ni v TICu), ampak z zeleno in se pri njem (dokler mu se ne umakne kljukica z »nezanimiv«) klik na funkcije »Poveži« in »Razveži«  ni možen, oz. ne naredi nič.

 

-         Povezovanje poteka na naslednji način:

 

Modul najdemo v TICàSistemàArtikliàPovezovanje dobaviteljevih artiklov

 gumb za avtomatsko povezovanje po dobaviteljevih šifrah ali po črtni kodi

Artikle lahko tudi masovno »razvežemo«, oz. označimo katere povezane artikle želimo razvezati in s klikom na ikono za razvezovanje jih masovno razvežemo.

 

 gumb za kreiranje novega artikla, po vzoru artikla, ki ga že imamo v TICu

gumb »Poveži«, s katerim ročno povežemo točno določen artikel, ki ga imamo v TIC, z artiklom iz tega modula

 

Predno se izvede povezovanje je potrebno biti pozoren na to, kako je artikel v TIC urejen, in sicer ta artikel mora imeti:

-          Faktor na klasifikaciji (glede na tega se bo preračunala prodajna cena)

-          Uvrščen v pravilno klasifikacijo

-          Označen Brand

-          Označeno Aktivnost, Akcijo

 

Sicer lahko vse razen faktorjev na klasifikaciji, uredimo tudi naknadno – vendar pa zna biti to pri povezovanju/kreiranju več artiklov hkrati zelo zamudno, zato se priporoča najprej priprava pogojev v naprej.

 

 

V orodni vrstici modula za povezovanje imamo tudi gumb s katerim se odpira nov modul z vsemi nabavnimi cenami od vseh dobaviteljev, zaloga pri dobavitelju,… (Slika 3).

Vrstica z najboljšim ponudnikom je obarvana z zeleno barvo in privzeti sort je od najboljše do najslabše ponudbe.

SNAGHTML1632bf7c

Slika 3.

 

 

 

 

-         Izračun cene avtomatski uvoženega artikla

 

Vsak artikel ima svoj faktor za kupce (KFAK) in faktor za trgovce (KFAT) ter klasifikacijski faktor (se lahko vidi na modulu za vnos in urejanje artiklov). Različni klasifikacijski faktorji so za kupce (KFK) in za trgovce (KFT).

Oznake pri izračunu: Nabavna cena = NC; Carina = CA; Špedicija = ŠP; Transport = TR;

Zadnji tečaj = TČ; Priporočena prodajna cena dobavitelja = PPC

Izračun za našo priporočeno prodajno ceno (NPPC):

Cena za trgovce: NPPC = NC*KFT*KFAT*TČ + (NC*%CA) + (NC*%ŠP) + (NC*%TR)

Cena za kupce: NPPC = NC*KFK*KFAK*TČ + (NC*%CA) + (NC*%ŠP) + (NC*%TR)

Pri ceni za kupce se upošteva tudi PPC in sicer

1.       če je PPC > NPPC, se v cenik vpiše PPC ter razlika med PPC in NPPC kot odstotek popusta, oz. če je PPC npr. 300€, NPPC 250€, se v cenik vpiše 300€ in popust ((300-250)/300))*100= 16,67%, oz. ((PPC-NPPC)/PPC)*100.

2.       če je PPC < NPPC in PPC > 0, se naredi NPPC := PPC

Pri ceni za trgovce popusta ni in velja le točka 2. oz.:

             Če je  ((PPC < NPPC) in (PPC > 0))

            Potem je          NPPC := PPC

 

Na artiklih lahko določimo da se jim PPC ne sme spreminjati, neodvisno o osveževanju artikla. Parameter z imenom »Zaklenjena cena« in izbira »Da« ali »Ne« je v zavihku »Ostalo« na modulu za vnos in urejanje artiklov Artikle katere smo označilo da jim se PPC ne sme spreminjati, se pri osveževanju še vedno spreminja nabavna cena, popusti, zaloge, itn, ampak se ne sme spreminjati PPC, oz. se ne izvede avtomatski izračun cene.

 

Za določene artikle se priporočena prodajna cena od dobavitelja (PPC) ne sme spreminjati. To so npr. artikli na akciji. Za te artikle se zgornja formula za izračun ne sme upoštevati in prodajna cena mora biti enaka PPC. Zaradi tega se na modulu za vnos in generiranje artiklov) dodal v zavihek »Ostalo« tudi parameter »Fiksna cena« z možnostjo izbire »Da« ali »Ne«.

 

Slika 4.