PRIJAVLJANJE
ANALIZE/IZPISA V MENI
Analizo ali izpis,
ki smo jo oblikovali v modulu “Analize poslovnih procesov” ali v modulu Izpisi,
poimenujemo, označimo, da jo lahko vidijo vsi uporabniki in shranimo. Tako shranjeno
analizo ali izpis lahko nato prijavimo v meni in uporabnikom dodelimo pravico
za uporabo.
Najprej moramo
analize dodati na meni. To naredimo v modulu za oblikovanje menijev, ki se
nahaja v meniju Sistem – Meniji in programi – Urejevalnik menijev.
V Urejevalniku
menijev izberemo meni ali podmeni v katerega bomo dodali analizo.
S klikom na ikono za
vnos novega podatka ali tipko F3, lahko izbiramo ali bomo analizo dodali v isti
ali v podrejeni nivo na meniju.
V vnosno masko za
prijavo nove opcije v meni, vpisujemo naslednje podatke:
MODUL V polje modul
vpišemo zmeraj naziv modula v katerem oblikujemo analize/izpise. To so
AtrafficeV2 za analizo iz Analizatorja poslovnih
dogodkov
TimeTraffice za analizo iz časovnega
analizatorja
QueryReport za izpis iz modula Izpisi
IME APLIKACIJE V polje ime aplikacije vpišemo ime analize/izpisa, ki jih
želimo prijaviti v meni.
NAZIV: V
polje naziv vpišemo naziv pod katerim bomo analizo/izpis prijavili v meni.
Predlagamo, da se uporabi enako ime, kot je ime aplikacije.
PARAMETER: V
polje parameter se mora vpisati ime analize/izpisa. Na osnovi imena, ki smo ga
vpisali v polje Parameter modul išče analize v modulu. Pri prijavljanju analize
iz Analizatorja poslovnih procesov se lahko uporabita dva parametra:
-
HideProvisionFields v vseh analizah se
skrijejo kolone s podatki o nabavni ceni, nabavni vrednosti in doseženem RVC-ju
-
HideReports zaklene se možnost izpisov
-
LockQuery zaklene spreminjanje prednastavljenega query-ja
-
ShowAccountID prikazovanje kontov v
posameznih pozicijah analize
IKONA: V
polju ikona izberemo ikono, ki bo v urejevalniku menijev zapisana pred analize.
To je razpoznavni znak, na osnovi katerega lahko sklepamo ali gre za modul,
kjer vnašamo podatke, izpis, obdelavo itd.
AKTIVEN: V
polju “Aktiven” opredlimo ali gre za aktiven ali neaktiven modul na meniju.
Po končanem vnosu podatkov, vnos shranimo s klikom na ikono z disketo
ali tipko F4. Na meniju bo dodana nova analiza, ki jo lahko v modulu
“Urejevalnik pravic” dodelimo posameznim uporabniškim skupinam.