PREGLED
KONSIGNACIJSKE ZALOGE
Modul se uporablja za pregled zaloge po konsignacijskih
prejemih in kot osnova za kreiranje OKF dokumentov s katerimi evidenčno
beležimo prejete fakture za konsignacijske odjave.
4.
Prenos podatkov na OKF dokumente
PUSH Premik ene odjave v evidenčno fakturo
PULL Kreiranje evidenčne fakture iz večih odjav
Prenos izbranih pozicij na dokument se
uporablja pri kreiranju OKF dokumenta. Po izbiri pozicij za prenos nadokument
se s to funkcijo potrdi prenos na dokument.
Osveži prikaz se uporablja za osvežitev
prikaza z novimi podatki
Optimiziraj prikazano širino kolon se
uporablja za samodejno postavitev širine prikazanih kolon. Program bo nastavil
takšno širino kolon, da bodo vidni tudi najširši podatki v posamezni koloni
Izberi/označi vse se uporablja za
označitev vseh prikazanih podatkov. Uporablja se pred prenosom v dokument za
označitev vseh prikazanih podatkov za prenos na dokument.
Odznači vse se uporablja za spremembo
označitve pozicij. Pozicije, ki so označene za prenos se odznačijo, pozicije,
ki pa niso označene za prenos pa se označijo za prenos.
Prikaži izbrani dokument se uporablja za
prikaz dokumenta za izbrano pozicijo v urejevalniku dokumentov.
Prikaže povezane dokumente, ki
se nanašajo na izbrano pozicijo. Prikažejo se vse pozicije konsignacijskih
dokumentov, kateri ustvarjajo zalogo (prejemi, odjave, evidenčne fakture,
medskladiščnice med konsignacijskimi skladišči, stornacija prodaje na
konsignacijskih skladiščih) ter prodajni dokumenti.
Prikaz zaloge po
skladiščih za dokument.
Prikaži ON LINE pomoč
Izhod iz programa
Izbirni pogoji so tisti, ki omogočajo ožjo izbiro prikazanih pozicij.
Skladišče Prikažejo se samo pozicije prejemov, ki so bili ustvarjeni na izbrano
skladišče.
Dobavitelj Prikažejo se pozicije prejemov za
izbranega dobavitelja
Nabavni referent Prikažejo se
pozicije prejemov za izbranega nabavnega referenta
PE Prikažejo se pozicije prejemov za izbrano poslovno enoto
Ključ prejema Prikažejo se pozicije izbranega prejema
Tip dokumenta Prikažejo se pozicije dokumentov za izbran tip dokumentov
Artikel Prikažejo se
pozicije dokumentov za izbran artikel
Nič odjavljeno Prikažejo se samo pozicije dokumentov, ki še nimajo poknjižene nobene
odjave konsignacije. Pozicije so belo obarvane.
Delno odjavljeno Prikažejo se samo pozicije dokumentov, ki imajo poknjižene delne odjave
in še nimajo poknjižene nobene evidenčne fakture za odjavo konsignacije.
Pozicije so zeleno obarvane.
Delno fakturirano Prikažejo se samo pozicije dokumentov, ki imajo poknjižene delne
evidenčne fakture za odjavo konsignacije. Pozicije so rumeno obarvane.
V celoti fakturirano Prikažejo se samo pozicije dokumentov, ki so v celoti odjavljene in
so poknjižene tudi vse evidenčne fakture
za odjavo konsignacije. Pozicije so rdeče obarvane.
Modul po osvežitvi prikaza prikaže sledeče podatke:
Podatki o dokumentu:
Vrsta dokumenta
Ključ dokumenta
Šifra in naziv dobavitelja
Skladišče
Nabavni referent
Datum prejema
Datum knjiženja prejema
Datum storniranja
Uporabnik, ki je knjižil
stornacijo prejema
Podatki o artiklu:
Šifra artikla
Dobaviteljeva šifra artikla
Govoreča šifra artikla
Črtna koda artikla
Naziv artikla
Enota mere artikla
Podatki o količinah
Nabavljeno količina na poknjiženem konsignacijskem
prejemu
Odjavljeno količina na poknjiženih odjavah
konsignacije
Fakturirano količina na poknjiženih evidenčnih fakturah
Stornirano količina na poknjiženih storniranih
konsignacijskih prejemih
OKF dokument je tisti s katerim se beleži prispele fakture dobaviteljev
za poslane odjave konsignacije. Dokument se kreira po dveh metodah:
PUSH (potisni) iz dokumenta OKO (Odjava konsignacije) kadar se prispela dobaviteljeva
faktura nanaša na eno odjavo konsignacije. Torej so na prispeli fakturi
pozicije samo ene odjave konsignacije.
-
V
iskanju dokumentov poiščite dokument Odjava konsignacije na katero se nanaša
prispela faktura
-
Dokument
prikažite v urejevalniku dokumentov
-
S
funkcijo za Premik (PUSH) kreirajte dokument OKF (Fakturirana odjava)
1 izberite funkcijo za premik
2 izberite ciljni dokument
3 potrdite premik v ciljni dokument
-
Dokument
OKF uredite in ga poknjižite
Vpišite datum fakture
Vpišite številko fakture
Dokument poknjižite
PULL Kreiranje dokumenta Fakturirana odjava se uporablja takrat, kadar
dobavitelj pošlje eno fakturo za več odjav konsignacije.
-
V
urejevalniku dokumentov kreirajte dokument OKF Fakturirana odjava
Izberite tip dokumenta OKF
Vpišite dobavitelja
Vpišite datum dobaviteljeve fakture in obdobje odjave
Vpišite številko dobaviteljeve fakture
-
S
funkcijo za prikaz konsignacijske zaloge po dokumentih si prikažite odjavljene
in nefakturirane pozicije za izbranega dobavitelja
-
Izberite
fakturirane pozicije in jih prenesite na dokument OKF Fakturirana odjava
1 izberite pozicije
2 prenesite v dokument
-
Na
dokumentu OKF uredite pozicije (popravite fakturirane količine in cene),
dokument shranite in ga poknjižite
Iz pregleda konsignacijske zaloge se lahko pozicije
kopirajo v excel. Kopirajo se lahko vse kolone ounačenih pozicij ali samo
označeni podatki.
1 označite pozicije
ali podatke, ki jih želite kopirati v excel
2 če želite prenesti samo označene podatke potem izberite
funkcijo kopiraj v odložišče, odprite excel datoteko in s funkcijo prilepi
prenesite podatke v excel
3 če želite prenesti vse podatke označenih pozicij izberite
funkcijo kopiraj vse v excel. Program bo samodejno kreiral novo excel datoteko
in prenesel podatke izbranih pozicij v excel tabelo.